تلگارتنر در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)

تلگارتنر با ارایه نسخه جدید اتصال RJ45 بلند آوازه MFP8 Rj45 Plug با روکش تمام طلا، آخرین به روزرسانی تکنولوژی خود را به سوی فضا می فرستد.

این اتصال دهنده (Connector) بی نظیر در برنامه جایگزینی و به روزرسانی اتصالات شبکه ایستگاه بین المللی فضایی (ISS) قرار گرفته است و هم اکنون این اتصال(Plug) در بخشهایی از جدیدترین کپسول فضایی، آماده پیوستن به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) است.

با تکیه بر قابلیت نصب و راه اندازی در محل (Field Assembly) و بدون نیاز به ابزار (Tool Free) محصول، و با تحویل  این اتصالات جدید به ایستگاه فضایی به وسیله کپسول فضایی، فضانوردان اقدام به جایگزینی MFP8 RJ45 Plug به جای اتصالات قبلی خواهند کرد.

ایستگاه فضایی بین المللی (International Space Station) که به اختصار (ISS) نامیده می شود تنها ماهواره قابل سکونت در مدار پایینی زمین است که در سال 1998 به فضا پرتاب شد و هم اکنون بزرگترین پایگاه ماهواره ای است که در مدار زمین قرار دارد.

این پایگاه عظیم فضایی از به هم پیوستن پروژه های “ایستگاه آزادی” ایالات متحده و “ایستگاه میر” روسیه در سال 1993 تشکیل شد و به دلیل ساختار چند تکه ای(Modular) خود به آسانی در حال گسترش است. این پایگاه فضایی به حدی گسترده شده که در زمانهایی خاص با چشم غیر مسلح از زمین قابل رویت است.Simpler all over, simpler all round

X