ماژول AMJ-S Cat6.A کم حجم با کارآیی زیاد

ماژول AMJ-S Cat6.A کم حجم با کارآیی زیاد

ماژول AMJ-S Cat6.A توسط Telegärtner در سال 2011 طراحي و توليد شد و نامی خوش برای خود در بازار به عنوان یک ماژول همه منظوره برجاي گذاشت. در اين راستا، محصولات ابداعی جدیدي هم  که با ماژول فوق سازگار هستند موجب استفاده و به کارگيري حجم وسيع و متنوعي از اين محصول در عمليات زیر ساخت شبکه‌ها شده‌ است. اين ماژول نه فقط در فضاي استفاده و هزينه نصب و راه‌اندازي کاربران موجب صرفه‌جويي می شود، بلکه کمک به کابل‌کشی ساخت‌یافته انعطاف پذیر نيز، آن را به اوج قله‌هاي شهرت در حوزه‌های جدید زیر ساخت شبکه رسانده است.

برای مثال، اين محصول که یک توزیع کننده با قابليت نصب در سطح مي‌باشد، توجه زيادي را در زمينه شبکه‌هاي مربوط به حوزه پزشکی، خانه‌های مسکونی و ادارات به خود جلب کرده است. مراکز داده به خاطر منافع حاصل از ايجاد تراکم بالا و نياز به حافظه کم، از پانل 48 پورتی جدید 19 اینچی آن استفاده مي‌کنند که اين امر نه تنها موجب صرف زمان کمتر در اجرا مي‌شود بلکه، با اشغال فضای کمتر در رک ها به خنک ماندن فضای مرکز داده -که از هزینه بالايي برخوردار است- کمک می کند.

مارسل لنوهارد مدير امنيت DataVoice شرکت Telegärtner در خصوص اين محصول مي‌گويد: « با استفاده از Slimline AMJ-S و ايجاد تراکم فضای بالاتر، می‌توانيد سرمايه نقد خود را بيشتر ذخیره کنید». یک پانل 48 پورتی 19 اینچی جدید، با دو سطر 24 اسلاتی ، فقط فضای یک واحد رک را می‌گیرد. از سوي ديگر اين محصول دارای امکان اتصال 48 کابل تک یا یک سیستم کابل چندگانه یا دسته‌ای به طور جداگانه مي باشد. اين ماژول‌ها با پانل خود، یک انتخاب محبوب در مراکز داده‌ -جايي که فضاي کار از اهميت زيادي برخودار است- به شمار مي‌روند. پانل AMJ-S از فولاد ساخته شده و مي‌تواند وزن بیشتری از کابل‌های سنگین را تحمل کند.

فناوری مناسب Snap-Fit، کار نصب اين محصول را در سایت تسریع می‌بخشد. در اين فناوري، عمليات کابل کشی در هنگام سرهم کردن محصول انجام می شود و به راحتی بدون گرفتن وقت در محل مورد نظر در مرکز داده مستقر مي‌شود. که اين قابليت، زمان نصب را به حداقل می‌رساند و کار نصب کننده را آسان می کند.

گزينه‌ي «کاربران بیشتر یا عمليات بیشتر»

مدل «کاربران بیشتر یا عمليات بیشتر» را مي‌توان با خروجي (پریز) سه‌گانه برای دفاتر جهت نصب روی کانال (ترانکینگ) ویا نصب روی سطح دیوارتطبیق داد. این مدل مشابه و سازگار با محصولات استاندارد عمليات زیر ساخت شبکه است. ماژول AMJ-S Cat6.A در اتصال با گروه محصولات TOC – طراحی شده برای مصارف خاص- Telegärtner و کانکتورهای فضای باز، می تواند در کلاس محافظتی IP68 مورد استفاده قرار گيرد. در اين حالت، ماژول AMJ-S می تواند روی یک کابینت کنترل و یا به عنوان یک خروجی دیواری در کلاس محافظتی IP68 شود.

Telegärtner تنها توليد کننده و عرضه کننده پچ پانل 19 اینچی قابل استفاده در سطح با 24 اسلات مي باشد. عرضه کننده‌اي که ماژول AMJ-S Cat6.A را در یک محفظه فلزی سفارشی با کیفیت، ارائه کرده است. بنابراین برای کابل کشی ساخت‌يافته با ساختار منعطف، نیازی به کابینت جدا و همچنين نیازی به جدایی از مولفه‌های فعال (Active) شبکه نیست. این محصول با چشم اندازی مهیج، جهت استفاده ترکيبي در فضاهاي پزشکی، خانه‌های مسکونی و ادارات مناسب  است. Telegärtner ارائه دهنده آخرین فناوری‌هايي است که پیوسته‌ با تغییر تقاضاهای بازار همسو بوده و با توسعه‌ی یک جریان پویا از کاربردهای جدید و رو به افزایش تجهيزات اتصال دهنده در عمليات زیر ساخت شبکه، فعاليتي درخشان دارد.

 

منبع: www.telegaertner.com

دیدگاهتان را بنویسید

X